loading...
تراختور بارسلون
علی هادی بازدید : 191 چهارشنبه 1391/12/09 نظرات (0)
هیچ تیمی نمی تواند در تبریز مقابل تراکتور نتیجه بگیرد


نصرنیوز: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: ما می توانیم از گروه خودمان صعود کنیم و هیچ تیمی نمی تواند در یادگار امام مقابل تراکتور نتیجه بگیرد.








جواد کاظمیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی نصرنیوز اظهار داشت: من پنج سال در امارات بودم و با بیشتر بازیکنان الجزیره رفیق هستیم و آنها را خوب می شناختم.وی افزود: این برد خواست خدا بود. من در آزادی مقابل 100 هزار نفر بازی کردم ولی در تبریز جو خاصی برقرار است و تفاوت زیادی با آن بازیها داشت. امیدوارم این هواداران ما را حمایت کنند تا با تراکتور قهرمان لیگ برتر شویم چون این مردم حق قهرمانی را دارند و من این گل را به مردم دوست داشتنی تبریز تقدیم می کنم.بازیکن تیم تراکتورسازی در خصوص ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما می توانیم از گروه خودمان صعود کنیم و هیچ تیمی نمی تواند در یادگار امام مقابل تراکتور نتیجه بگیرد.جواد کاظمیان حضور با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه خوبی دانست و گفت: من قبلا هم با پرسپولیس و سپاهان و الاهلی در این مسابقات حضور یافته بودم ولی اولین دوره حضور تراکتور در این مسابقات بود و برد سه بر یک شروع خوبی بود و یک تجربه خوب به حساب می آید.وی در پاسخ به این سوال که آیا یش بینی این برد پرگل را داشتند، گفت: الجزیره واقعا تیم خوبی دارد و مثل بارسلونا تک ضرب فوتبال بازی می کرد و تیم دست و پا بسته ای نبود.بازیکن تیم تراکتورسازی تاثیر حضور هواداران را زیاد دانست و گفت: بازیکنان الجزیره از حضور این تعداد هوادار و تویق های بی امان آنها تعحب کرده بودند و از من می پرسیدند که آیا همیشه در تبریز چنین جوی حاکم است؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین باشگاه لیگ برتری ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 929
  • بازدید کلی : 454,983