loading...
تراختور بارسلون
علی هادی بازدید : 74 یکشنبه 1392/03/05 نظرات (0)


 

مجید جلالی در خصوص مذاکرات خود با مدیران باشگاه تراکتورسازی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر گفت: مذاکرات من با مدیران تراکتورسازی ادامه دارد. در برخی از موارد با هم توافق نکرده‌ایم و در یکی دو روز آینده روی آنها صحبت و در نهایت تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

جلالی در خصوص اینکه آیا برای انتخاب دستیاران خود با مدیران تراکتورسازی به توافق نرسیده است، گفت: من نمی‌توانم درباره جزئیات صحبت‌هایم با مدیران تراکتورسازی اشاره‌ای داشته باشم. به هر حال صحبت‌های طولانی با مدیران تراکتورسازی در خصوص موضوعات مختلفی داشتیم. در این بین مباحثی مطرح شد که برای توافق نهایی نیاز به یکی دو روز زمان است.

این مربی فوتبال کشورمان با بیان اینکه برای حضور در تیم تراکتورسازی معیارهایی را داشته است، گفت: انشاءالله بحث های کلی در مورد اینکه چرا تیم تراکتورسازی را برای کار انتخاب کردم بعد از توافق نهایی اعلام خواهم کرد.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار حساس تیم ملی مقابل قطر از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: من فکر می‌کنم آن چیزی که در فوتبال وجود دارد این است که همیشه راه‌هایی وجود دارد که به طور ناگهانی می‌توانید وضعیت خوبی پیدا کنید و به نظر من اگر از لحاظ روحی و سطح انگیزشی روی بازیکنان کار شود، می‌توانیم مقابل قطر انتظارات را برآورده کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه فاصله زیادی تا بازی با قطر نمانده است نمی‌توان کار دیگری انجام داد. خود من دیروز از تمرینات تیم ملی بازدید کردم و شاهد بودم بازیکنان با شادابی خاصی تمرین می‌کنند و اگر سطح انگیزشی بازیکنان بالا برود، می‌توانیم امیدوار باشیم که مقابل قطر به پیروزی برسیم. درست اتفاقی که در دیدار مقابل کره جنوبی رخ داد. البته ما در کنار مسائل روحی، روانی می‌توانیم به مسائل فنی هم تکیه کنیم اما مسائل فنی در کنار سطح انگیزشی بازیکنان می‌تواند بسیار کارساز باشد.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه تیم قطر دارای چه نقاط ضعف و قدرتی است، گفت: بهتر است ما راجع به این موضوع صحبت نکنیم. نگاه ما الان باید کمک به تیم ملی و حفظ آرامش بازیکنان باشد. بهتر است الان در مورد نواقص صحبتی نکنیم.

جلالی در خصوص اردوی تیم‌ملی در امارات آن هم پیش از دیدار مقابل قطر گفت: من نمی‌دانم مسئولان تیم ملی چه فکری کردند. در این شرایط این اردو را برای تیم ملی گذاشته‌اند. حتما آنها از شرایط تیم ملی آگاه هستند اما من اگر بودم این اردو را برگزار نمی‌کردم و ترجیح می‌دادم تمرینات در کشورمان پیگیری شود و مستقیم به قطر برویم.

وی افزود: با این حال از تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال ایرادی نمی گیرم. شاید مسائلی در درون تیم ملی است که مربیان تیم ملی ترجیح می‌دهند برای اینکه فضای آرام‌تری را داشته باشند به امارات بروند به همین خاطر کار آنها را رد نمی‌کنم.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار حساس تیم ملی مقابل قطر گفت: به نظر من کلیدی‌ترین بازی‌مان از 3 مسابقه پیش رو دیدار مقابل قطر است. ما باید اینطور فکر کنیم که برای حضور در جام جهانی همین یک مسابقه را پیش رو داریم. چیزی شبیه مسابقه ایران و استرالیا که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 1998 انجام شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین باشگاه لیگ برتری ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 915
  • بازدید کلی : 454,969