loading...
تراختور بارسلون
علی هادی بازدید : 82 چهارشنبه 1391/12/09 نظرات (0)

فوتبال ایران/مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ین عکس العمل ها و این جریمه ها،هزینه هایی است که برای تغییر فضای این فوتبال باید بپردازم.
به گزارش اوج نیوز،محمد رویانیان درباره حضورش در تبریز و تماشای بازی تراکتورسازی مقابل الجزیره اظهار داشت:حال و هوای عجیبی در ورزشگاه یادگار امام(ره)وجود داشت.من خیلی خوشحالم که شاهد پیروزی بزرگ تیم تراکتورسازی و شادی مردم تبریز بودم.به ویژه اینکه ورزشگاه هم کاملا به رنگ قرمز درآمده بود و روز خاطره انگیزی برایم رقم خورد.خیلی دوست داشتم برای بازی سپاهان با النصر هم به اصفهان می رفتم اما متاسفانه چهارشنبه چند جلسه مهم دارم و متاسفانه نمی توانم به اصفهان بروم. حتی دوست داشتم بازی استقلال را هم از نزدیک ببینم اما فتح الله زاده من را با خودش به قطر نبرد.
وی ادامه داد:به مردم تبریز این برد را تبریک می گویم.کار تراکتور خیلی خوب بود.این تیم قابلیت های فراوانی دارد و باید پاسخ لطف این هوادار خونگرم را بدهد.البته پس از بازی خبرنگاری به من گفت آیا برای تیم تیم تراکتورسازی پاداشی در نظر نگرفته ام که به او گفتم اول شادی دل میلیونها ایرانی بزرگترین پاداش برای بازیکنان تراکتور بود . در ضمن اطمینان دارم مسولان استان از تراکتورسازی حمایت های لازم را انجام خواهند داد تا این تیم به روند صعودی خود ادامه بدهد.من بازی سه شنبه را هم در کنار استاندار محترم آذربایجان شرقی دیدم و امیدوارم نگاه مثبت فعلی به تراکتورسازی تداوم داشته باشد.از محبت مردم تبریز هم خیلی ممنون هستم که واقعا میهمان نوازی کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر شکری مشاور حقوقی خود که گفته است احتمال رفع مشکلات میان وی و علی دایی و آشتی کنان وجود دارد عنوان کرد:برای صدمین بار می گویم که من و دایی قهر نیستیم.ما از یک خانواده هستیم و هر دو تیم به باشگاه بزرگ پرسپولیس تعلق داریم.از این نظر؛هر دوی ما به هم نیاز داریم.من قبلا به صورت شفاف مواضعم را در این باره اعلام کرده ام.بحثی که مطرح است،به گذشته برمی گردد و من به عنوان نماینده باشگاه از حقوق پرسپولیس دفاع می کنم.به هر حال بار دیگر تاکید می کنم برای دایی احترام قائل هستم.
رویانیان درباره اینکه نخستین مدیرعاملی است که با جریمه 20 میلیونی از طرف کمیته انضباطی روبرو می شود گفت:این عکس العمل ها و این جریمه ها،هزینه هایی است که برای تغییر فضای این فوتبال باید بپردازم.من در این راه هرگز کوتاه نمی آیم و بر مواضعم باقی می مانم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین باشگاه لیگ برتری ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 1,130
  • بازدید کلی : 455,184